Baba

19.03.2015 14:57:12
A+ A-

Gerçekten sıkıldığımı hissediyorum. Birilerine yazmak istiyorum. Mesela bana kendini, varlığını biraz hissettir. Tek başıma bırakma beni ilgilen. Gerçekten sana, varlığına, sevgine, ilgine, babalığına ihtiyacım var. En çokta BABALIĞINA seni o kadar  çok seviyorum ki. O kadar ki değer veriyorum sana Sen Nerdesin? Bak gene yoksun. Ne o sende mi yolcusun? Biliyor musun? Canımın yanmasından nefret ediyorum. Ve senin bu yokluğun benim canımı acıtıyor. Benim özün Nerde baba? Nerde beni seven insanlar Sen Nerdesin? Çalışıyor musun yoksa? Şaşırmadım ki. Her sana birşeyler yazışımda ağlıyorum. İlla birkaç damla akıyor gözümden sonra duraksıyorum falan, içimdeki sızılardan hangisini yazsam diye. Çirkinim dimi baba ben o yüzden bu b*k. Çirkinim diye bunca şey. Güzel olsam benide severler mi baba? Acımasız olsam. Kim ne düşünür diye düşünmesem. Laylaylom olsam mutlu olur muyum? Ölsem acaba umrunuzda olur muyum baba? Beni de 3 gün sonra unutlar mı? Unuturlar tabi neyim ki ben? Çirkinim nasılsa şuan odamda olmak isterdim. yastığıma gömülerek sessizce bağıra bağıra ağlamak isterdim baba. Senin ruhun bile duymadan. Gerçi şuanda da ruhun duymuyor ya. Baba senin kızın varmı, beni kızın gibi görüyor musun? Bana karşı bir ilgi duyuyor musun? Kimim ben senin için neyim? Varsın ama yoksun. Varlığında yokluğunda gibi. Birşey yiyorum acaba babamda yiyor mu, sabah okula giderken üşüyorum mesela acaba babamda üşüyor mu? Nasıl? Napıyor? Canı sıkkın mı? Sende beni böyle düşünüyor musun? Kızım acaba mutlu mu diyor musun? Beni önemsiyor musun? Varlığına muhtacım. Babalığına sevgine muhtacım. Keşke hiç muhtaç olmasaydım baba. Korkuyorum senide kaybetmekten, yokluğundan korkuyorum. senin beni bırakmandan korkuyorum be adam. Hayrına baktığın velet miyim ben? Tabi canım çalışıyorsun sen pardon. Hani sen diyorsun ya baba işler iyi gidicek altımda araba falan filan yok öyle bir dünya be baba. Bu işin içinde ben varsam bu işin içinde mutluluk, huzur, para, sevgi YOK. 

"BABA SEVGİSİ GÜÖRMEDİK Kİ" demek istemiyorum. Birsürü anımız olsun . 



YORUM YAZ
Yorumunuzu girmek için sisteme giriş yapmalısınız.
Eğer üye değilseniz üye olunuz.