Microsoft Outlook'ta e-imza tanımlamak

08.12.2014 17:12:08
A+ A-

Microsoft Outlook kullanıyorsunuz.

İster tek bir adres üzerinden kullanın,

isterseniz çoklu mail adresine sahip olun farketmez.

Sırasıyla aşağıdaki adımları takip ediyoruz;

 

01- Microsoft Outlook açıyoruz.

 

02- Hazırlamış olduğunuz e-imza'yı Kopyala diyoruz.

 

ÖRNEK E-İMZA

İyi çalışmalar,

Saygılarımızla,

Satış, Muhasebe veya Finans

  Tel      : +90 232 222 22 22

  Fax     : +90 232 222 22 22

  Mail   : muhasebe@muhasebe.com

  Web  : http://www.muhasebe.com/

 

03- Microsoft Outlook'ta yeni bir sayfa açıyoruz. 

(Yeni bir mail göndermek için açtığımız sayfa)

 

04- Yeni açılan e-posta gönderme sayfasında İMZA ve İMZALAR'ı tıklıyoruz.

 

05- İmzalar ve İleti Örneği Açılacak ve bu açılan yerde YENİ deyip, kullanmak

istediğiniz ismi giriyoruz. (örnek: Muhasebe, Finansman vb.) ve tamam diyoruz.

 

06- E-Posta hesabı zaten tanımlı gelecektir. Çoklu kullanıyorsanız imza ekleyeceğiniz

e-posta adresini seçiniz.

 

07- Yeni İletiler ve Yanıtlar/İletilenler kısmını da yeni tanımladığımız (Muhasebe Vb)ismi yapıyoruz.

 

08- Daha önceden hazırladığımız ve kopyala dediğimiz imzamızı aşağıda gördüğünüz büyük

alana yapıştırıyoruz.

(Not: Ambleminizin içinde resim varsa yapıştırdığınız yerde o gözükmez ama sorun yok)

 

09- Bütün bu işlemlerden sonra önce KAYDET ve sonra TAMAM tuşuna basıyoruz.

 İşlem Tamam Hepsi Bu.

 

NOT : Eğer birden fazla farklı şirket mailiniz varsa hepsine aynı işlemleri yapıp

          KAYDET ve TAMAM diyoruz.

 

Yapmış olduğunuz işlem sadece varsayılan yani kullandığınız mail adresi için olup, 

birden fazla mail adreslerinde iletiyi gönderirken hesap seç kısmında o maili seçtiğimizde

karşımıza o mail ile ilgili hazırladığımız e-imzalı mail gelecektir.

 

Kolay Gelsin.

Ahmet Serkan GÜLSOY

08/12/2014

 

YORUM YAZ
Yorumunuzu girmek için sisteme giriş yapmalısınız.
Eğer üye değilseniz üye olunuz.