Neanderthalleştiremediklerimizdenmişsiniz

12.07.2015 14:43:36

Bu bir bilim kurgu öyküsü değil, yalnızca bir beyin fırtınası!

Biliyorsunuz, beyin fırtınası bu günlerde çok revaçta. Önüne gelen beyin fırtınası yapıyor, sanırsınız ki, herkes filozof bu dünyada. Aklı kıt olan da çok zeki olan da, bilgili olanı da bilgisizi de bu fırtınanın içinde.

Dünya beyin fırtınasından nefes alamıyor. Eh, dedim ben de eksik mi kalayım bir fırtına da ben koparayım.

Biliyorsunuz fırtına koparmak için önce küçük bir rüzgâr yakalamalısınız. Bu rüzgâr bir haber oldu benim için:

"Günümüzden 35-40 bin yıl önce, modern insanlar Avrupa 'nın her tarafına yayıldılar. Aynı zamanda, Neanderthaller kıtadan yok oldular - Homo sapiens ırkıyla karışmadan önce değil. Yakın zamanda yapılmış bir araştırma, bugün yaşayan bütün Afrikalı olmayan insanların genlerinin yüzde 1-3'ü oranında Neanderthal soyunun genetik izini muhafaza ettiklerini ortaya çıkardı. Nature dergisinde yayınlanan bir araştırmaya göre, 40 bin yıl önce insan genomu, iki kat fazla Neanderthal DNA'sı içermiş olabilir."

Demek, içimizde Neanderthal var.

Zaten insan aklı giderek kötüleşiyor. Dünya kültürsüzlüğe doğru yol alıyor. Batı Uygarlığı çok dışında değil bu işin. Belki şöyle diyebiliriz, dünya genelinde eğitim savsaklanmış! Onun sonucu bütün bunlar. Haberi sürdürelim:

"Araştırmaya göre, Romanya limanlarında ortaya çıkarılan 40 bin yıllık insan kemiklerinden elde edilen genetik materyal yüzde 6-9 oranında Neanderthal DNA'sı içeriyor. Bu DNA'nın bir kısmının görece büyük 3 kromozom parçasında bulunması, bu kişinin sadece 4 ya da 6 kuşak öncesinde bir Neanderthal atası bulunduğunu gösteriyor. Bu çalışmaya dahil olmayan California Berkeley Üniversitesi'nden Popülasyon Genetikçisi Rasmus Nielsen, "Sonuçların oldukça açık olduğunu düşünüyorum ve sadece birkaç kuşak yakınında bir karışım buldukları için çok şanslılar" dedi."

Olası mıdır değil midir bilmiyorum, ama Homo Sapiens giderek Neanderthal'e dönüşmesin! Neanderthal küçümsenecek bir insan soyu değil elbet. Yalnızca Homo Sapiens'in vahşi ve gözüpek oluşuna göre değerlendiriyorum. Çünkü Neanderthal soyunun tükenmesinde Homo Sapiens'in imzası olma olasılığı büyük.

Böyle giderse, yani insan aklını yitirirse ?belirtiler hiç de az değil- bırakın Neanderthal'i dünyayı solucanlara bile bırakabilir!

Sizi bilmem ama, bu beyin fırtınasını koparırken ben büyük zevk aldım!

YAZARIN DİĞER YAZILARI