Turkcell Superonline ve veremediği ADSL hizmeti

28.02.2016 19:50:15
A+ A-

Geçtiğimiz günlerde yazdığım Türk Telekom fiber altyapısını eleştirdiğim yazımın ardından bir başka yazıyla daha karşınızdayım. Bu seferki konum, 2 yıl taahhütlü hizmet aldığım internet servis sağlayıcımız Turkcell Superonline

Evdeki internetimizi zamanında Türk Telekom’dan (O zamanlar TTNET) Turkcell Superonline’a taşıdığımızda her şeyin daha iyi olacağını düşünmüştük. Öyle de oldu aslında, fakat bu geçtiğimiz 3 ayın dışında… 3 aydır seyrek bir şekilde yaşanan kopmalar, son 3 haftadır her gün yaşanmaya başlayınca; yetkililerle yaşadığımız maceraları sizlerin de bilmesini uygun gördüm. Çünkü sorun giderilemiyor!

3 hafta önce…

18 Ocak günü, her şey akışında giderken birdenbire modemin kendini resetlemesi ve şifre sıfırlamasıyla başlamıştı her şey;

Bunu da bir tweetle duyurmuştum. Attığım tweetin ardından çok kısa bir sürede bana ulaştılar ve oturdukları yerden yaptıkları birkaç işlemle internet bağlantımız geri gelmişti. Kopmalar yaşadığımız bu resetlenme olayından sonra iyice arttı. Artık her gün (özellikle sabah ve gece saatlerinde) internetimiz kesiliyordu. Kesintiler gelip geçici de değil, çağrı merkezini aramadığımız sürece düzelmiyor.

Türk Telekom’un altyapısı üzerinden ADSL hizmeti veren Turkcell Superonline, bu arızaların sebebini Türk Telekom’a bağlıyor ve her seferinde Türk Telekom yetkililerine arıza kaydını bildirdiğini ifade ediyor. Yani Türk Telekom’un hiç işi gücü yok, rakip müşterisinin arızasını gidermek için hattı incelemek üzere teknik ekibini bölgeye gönderecek!

Hadi öyle oldu diyelim; bu zamana kadar hiçbir Türk Telekom yetkilisi eve gelip kablo kontrolü yapmadı. Çünkü, her internet kesildiğinde çağrı merkezini arıyoruz ve tek tuşla internetimiz geri geliyor. Kesintiler bir keresinde 14 saat süreye kadar ulaşmıştı.

Artık her gün rutin bir şekilde internete bağlanmak için çağrı merkezini arıyoruz, görevli kişi arıza kaydı oluşturuyor, ardından internet geri geliyor ve bizi arayarak marifetmiş gibi “Sorununuzu giderdik, bir daha olmayacak, olursa tekrar arayın” diyorlar. Sonra tekrar kesiliyor ve tekrar arıyoruz. Yine arıza kaydı oluşuyor ve sorun gideriliyor. E hani sorun Türk Telekom’daydı? Bilmediğimiz bir şeyler mi var? Orada ne karıştırıyorsunuz da internet tek tuşla geri geliyor? İnternet hizmeti alabilmek için çağrı merkezini arama gibi yeni bir hizmet mi başlattınız? Bu sorulara cevap meçhul…

Sorun sadece bende değil

Sorunu yaşayan birçok kişi var. Sesini duyabilmeyi başaran kişiler, internette karalama kampanyalarına devam ediyor.

 

 

Numaramızı Türk Telekom’dan kurtuluş yolu olarak Turkcell Superonline’a taşımıştık, fakat durum ortada. Taahhüdün bitmesine daha 10 ay var. Bunun rahatlığıyla gevşek gevşek davranıyorlar. Yazıyı yazmamak ve markayı karalamamak için sabretmiştim, ama artık yeter. Bunu herkesin bilmesini istiyorum.

NEDEN ADSL?: Çünkü “Fiber”i sadece reklamlarda görüyoruz, İstanbul’un göbeğinde fiber altyapısı rezalet halde.

YORUM YAZ
Yorumunuzu girmek için sisteme giriş yapmalısınız.
Eğer üye değilseniz üye olunuz.