Üst Düzey Seo Rehberi

26.03.2015 11:09:42
A+ A-

Son 5 yılda, bu SEO kılavuzu konusunda birçok varyasyonu geçti. Biz ilk önce biz onları daha iyi ne yaptıklarını anlamak için müşterileri ile paylaşmaya karar verdik ve  iç eğitim amaçlı inşası güncellemelerini sizlere sunmaya karar verdik  ve dikkat edilmesi gereken hususları sizlere sırasıyla sunduk

Bir SEO Dostu CMS

CMS (içerik yönetim sistemi) kullanmak için gidiyoruz kritik bir ilk adımdır belirleyen bir web sitesi oluşturmak için ararken. Tabii, sen gerekmez çaba birisi sıfırdan sitenizi kodu var, ama neden atık olabilir (bu nedenlerle çok sayıda için, muhtemelen kötü bir fikir değil söz)?

Orada CMS seçenekleri yüzlerce vardır, ve bu bir iyi olduğunu belirlemek zor olabilir. Ne yazık ki, tüm içerik yönetim sistemleri eşit yaratılmıştır, ve bazıları gerçekten (başparmak bir SEO kuralı olarak bir şey .NET / ASP ve Adobe tarafından yapılan şey kaçının) yarardan çok zarar getirebilir.

Bir SEO şirket olarak, biz en sık gördüğümüz sorunlardan biri, böylece zor hedef anahtar kelimeler için rütbe (imkansız değilse) yapım, SEO en iyi uygulamaları desteklemeyen bir CMS web sitelerini inşa ettik müşteriler olduğunu. Daha fazla uzatmadan, burada bir SEO dostu CMS üzerinde ısrar özelliklerin bir listesi:

11 Özellikler Olmalıdır

  1. Statik, özelleştirilebilir URL'ler - Sen sayfa-sayfa (gerekirse elle geçersiz kılınabilir sürece veritabanı, tahrik değil), sayfa adını ve tüm web sitesi için dizin yapısını hem de tanımlamak mümkün olmalıdır. Kelime, zengin ve arama motoru dostu URL'ler bir SEO olmalıdır vardır. Bu özellik yoksa bu bir anlaşma katil olmalıdır.
  2. . Özel URL yönlendirmeler (301s, 302'lerin, vb) desteği Eğer bir sayfa adını değiştirmek taşımak, ya da site hiyerarşisinde yapısını değiştirecek bir noktada -.Eğer bir 301 kalıcı yönlendirme kullanarak hareket zaman o sayfaya herhangi bir gelen bağlantıların güven ve değer tutmak ve kötü bir kullanıcı deneyimi yaratmak önlemek için, düzgün onu yönlendirmek ZORUNLU. CMS gerekirse bir seferde bu bir sayfa yapmak için izin veya sayfaların blokları için olmalıdır.Ayrıca gerekirse doğrudan, .htaccess dosyasını düzenlemek gerekir.
  3. Özelleştirilebilir Başlık etiketleri ve Meta etiketleri Her Sayfa - Title etiketi ve Meta açıklama etiketleri önemli SEO unsurlar ve her sayfa için benzersiz olmalıdır.Onlar her zaman dikkatli bir şekilde yazılı ve sayfadan sayfaya çoğaltılamaz asla. Edilmelidir Meta etiketleri anahtar kelimeler hiçbir değeri yoktur ve boş bırakılmalıdır. Bu etiketler gerektiğini değil , veritabanı tahrik, ama her sayfa için elle ve düşünceli yazılı.
  4. Her Görüntü için özel Görüntü Dosya adları ve Görüntü ALT Etiketler  - Arama motorları bir sayfanın konu ve bir bütün olarak site tanımlamak için anahtar kelime kullanımı için görüntü dosya adları ve ALT etiketleri bak. Görüntü dosya adını seçmek için gerekiyor, ve bir ALT etiketi tanımlamak yeteneğine sahip olmalı ve bir görüntü Başlık etiketi gerekirse.
  5. Her Sayfada İ = Kanonik etiketleri ve Meta etiketleri Robotlar Destek - Bu unsurlar, özellikle e-ticaret web siteleri ile, yinelenen içerik cezaları önlemek için yardımcı olur. Gerektiğinde bir sayfa-sayfa bazında bu etiketi eklemek gerekir.
  6. Doğrudan HERHANGİ Sayfada HTML Düzenle yeteneği  - Bu, içeriği, bağlantı çapa metin, nofollow etiketleri özelleştirme etiketleri ve diğer HTML öğelerini başlık için önemlidir.
  7. Otomatik Oluşturulan ve sitemap.xml dosyası Güncellendi - Arama motorları bulmak ve sitenizdeki sayfaların endeksi tüm bu dosyayı kullanın. Manuel korumak için gerçek bir ağrı olabilir, bu yüzden otomatik özellik son derece kullanışlı. Sitenizde videoları varsa, siz de ayrı bir görüntü sitemap olmalıdır.
  8. Blog Entegrasyon için destek - ki (arama motorları aşk olan) devam eden içerik büyümeyi sağlamak için en iyi yoldur beri her web sitesi, bir blog ihtiyacı var.
  9. Temiz, Yalın Kodlama - Sizin CMS temiz, cari kodu (W3C ile% 100 doğrular) kullanarak, HTML iyi uygulamalar faydalanmak ve hızlı bir şekilde yükler gerekir.Geçerli, hızlı yükleme kodu ziyaretçiler ve arama motorları hem de itiraz ediyor. Yararsız veya aşırı JavaScript, gereksiz olmayan kırma alanlarda ve yerine temiz CSS antika tablolar ile dolu kodu kaçının. Mümkünse, HTML5 / CSS3 destekleyen bir CMS bulabilirsiniz. Görüntüler, kullanım sıkıştırma için, ve düzen elemanları CSS sprite kullanmayı düşünün için. Dışarı sayfa önbelleğe alma uzunca bir yol ayarlamak için emin olun.
  10. Zengin Parçacığı Destek - örneğin Şema ve RDFa. Özellikle Yazarlık ve Publisher biçimlendirme mümkün olmalıdır, ancak ilgili bu tür yorumlar, ürünler, uygulamalar, yerleri ve hizmetler gibi diğer zengin metin biçimlendirme de iyi bir fikir vardır.
  11. Mobil Destek - Bu, herhangi bir ekran boyutu veya cihaz tipine sitesi otomatik ayar yapar, ya da bir sitenin özel mobil versiyonu olabilir duyarlı tasarım, olabilir.Ne olursa olsun seçenek sitenizin mobil dostu sürüm olmaması zaman içinde bu noktada, gitmek büyük bir olumsuz bir faktördür.

4 Çok güzel Have Özellikler

  1. Web 2.0 Entegrasyonu - Eğer insanlar Facebook ya da Twitter veya herhangi bir diğer sosyal sitede okuduklarını paylaşmak istiyorsanız, bu paylaşım kolaylaştırmak için düğmeleri entegre yeteneği gerekir. Ayrıca açık grafik etiketleri, Twitter kartları, Facebook anlayışlar, vb gibi şeyler isteyebilirsiniz
  2. Özel 404 Sayfa - Umarım sitenizin herhangi 404 hataları asla, ama yok eğer bir şey dışında göstermek için güzel "404 hatası - sayfa bulunamadı". En popüler sayfaları ve belki de bir arama kutusu listeleyen bir özel 404 sayfası oluşturun. Sitede tutun! : Bu gibi, 404 sayfa komik hale düşünün http://fab404.com/
  3. Otomatik Bağlantı Yönetimi - Bir sayfanın adını değiştirdiğinizde, bu sayfa sonu için herhangi bir bağlantıları. Bu çözecektir değiştirilen sayfa için bir 301 yönlendirmesi uygulamak iken, ideal site üzerinden gitmek ve yeni sayfa adını yansıtacak şekilde tüm bağlantıları değiştirmek isteyeyim. Manuel yaparak berbat, öylesine otomatik bağlantı güncelleme destekleyen bir CMS bulabilirsiniz.
  4. Kullanıcı Tarafından Oluşturulan İçerik - ziyaretçiler / müşteriler bu olması güzel değil, olması gereken bazı endüstrilerde vb ürün veya hizmet, bırakın yorumları Oranı için mümkün olun.

WordPress (.org) (mevcut en SEO dostu CMS, bugüne kadar olduğu bazı küçük değişikliklerle ), ve web sitesi ihtiyaçlarını büyük çoğunluğu için iyi bir uyum var. Eğer e-ticaret yetenekleri gerekiyorsa, WordPress de bu sunuyor. Gönderen Cart66 ve WooCommerce özel için Magento tesisler, bu cephede iyi seçenekler bol vardır.

Bu, herhangi bir yöntemle özelliklerin kapsamlı bir listesi değildir, ancak bu unsurları ile herhangi bir CMS olarak alabilirsiniz dostu SEO gibi yaklaşık olacaktır.

Hosting

İster inanın ister inanmayın, sunucu hızı, bazı doğrudan ve dolaylı bazı, sıralaması etkileyebilir tüm unsurları sunucu up-time, sunucu konumu, IP adresi ve ev tipi.Google kullanıcılarının Google arama sonuçlarında teslim sitelerinde müthiş bir deneyim istiyor yana, Google UX (kullanıcı deneyimi) bakış açısıyla siteleri analiz etmeye çalışır.

Yavaş yavaş yükler bir site, sık sık aşağı, ya da (hosting) tuzlu az siteleri ile hisse IP adresleri ve / veya hosting sunucuları olumsuz kullanıcı deneyimi etkileyebilir ki.Bunun ötesinde, paylaşılan bir sunucuda olmak barındırma sağlayıcı şeyler yapılandırılmış ne kadar iyi bağlı, web siteniz için önemli güvenlik riskleri oluşturabilir.

Bu tür sorunları önlemek için, bu herhangi bir kesinti önlemek için (yedek kapasiteye sahip) Sitenize özellikleri ve trafik ele kapasitesine sahip adanmış bir sunucu üzerinde web sitenizin ana önerilir. Işten çıkarmalar da şiddetle tavsiye edilir gibi ikincil ve üçüncül sunucuları sahip (bulut platformları bu konuda yardımcı olabilir).Kesinlikle gerekli olmasa da, siz de TLD eşleşen ülkede bulunan bir sunucu (.co.uk için .com, .net için yani ABD, İngiltere, vb) kullanarak bazı yararlar bulabilirsiniz.

Aynı zamanda son derece web siteniz için özel bir C sınıfı IP adresi olması önerilir, ve HERHANGİ diğer web siteleri ile bu IP adresini paylaşan olmadığını. Bu, herhangi bir potansiyel çapraz bağlama devalüasyon sorunları yanı sıra kötü mahalle sorunları engelliyor önler. Bir paylaşılan bir IP adresi sitelerin sayısı böylece aynı IP adresine başka bir sitenin rütbe-yeteneğini engelleyen, spam olarak Google tarafından belirlenen zaman kötü bir mahalle oluşur.

(02:00 genellikle büyük bir zaman) olmayan yoğun trafik zamanlarda düzenli web sitenizin yedeklerini ve tüm veritabanlarını planlamak için emin olun. Ayrıca, düzenli olarak sitenizde sayfa yükleme hızını test etmek emin olun.

Sayfa Yükleme Hızı

9 Nisan günü, 2010 (neredeyse 3 yıl önce, zaten hadi!), Sayfa yükleme hızı resmen Google arama sıralamasında algoritması bir parçası haline geldi . Kullanılabilirlik nedenlerden dolayı, en iyi uygulamalar, bir web sayfası tipik bir DSL bağlantısı 1-2 saniye içinde yüklemek gerektiğini dikte. Ancak, Google'a göre 1.4 saniye yükleme süresi hızlı sayfa ve yavaş sayfaya arasındaki eşiktir. Bu web her sayfa, 1.4 saniye veya daha az yük gerektiğini hızlı yükleme sayfaları için maksimum SEO ve kullanılabilirlik parası almak için bu, ideal, anlamına gelmektedir.

Google, Google arama araç çubuğu ile toplanan gerçek kullanıcı deneyimi verileri üzerinden sayfa yükleme süresi verileri toplar, ve ayrıca Google gibi toplanan verilerle bir web sitesi ve diğer kaynaklardan taradığı olduğunu birleştirerek olabilir. Gibi, sıralama algoritması açısından sayfa yükleme hızı kullanıcı deneyim olacağını tam olarak, bir sayfa için toplam yüklenme süresini kullanılarak ölçülmüştür, ve ediliyor sadece kullanıcı algılanan yükleme süresi (görsel yükleme süresi).

Sayfa yükleme hızı düşürmek için ipuçları ve püf noktaları için en iyi kaynaklardan biri http://developer.yahoo.com/performance/rules.html ve sitenizi test etmek için en iyi araçlardan biridir http: //tools.pingdom. com / FPT / (sayfa yükleme hızı verilerinin mümkün olan en iyi kaynağı olan durumda yapılandırılan Google Analytics, yoksa).

Eğer 1.4 saniye veya daha az Google'ın önerdiği sayfa yükleme hızını ulaşmak için bu sayfa yükleme hızını artırmak için yapabileceğiniz birkaç temel unsur vardır.CSS Sprites görüntüleri mümkünse, ve gereksiz renk kanallarını kaldırarak, sprited edilemez görüntülerin (farklı dosya türleri için mümkün olduğunca görüntü dosyası boyutlarını azaltmak için, vb tarayıcı önbelleği yararlanarak olacağını en etkili olurdu Üç şey ). Ayrıca kullanarak fayda görebilirsiniz içerik dağıtım ağı (CDN) görüntüler için.

Biz de az dosyaları bunları birleştirerek ve sıkıştırma ve kod minification mümkün kullanarak dosya boyutlarını minimize CSS ve JavaScript dosyaları toplam sayısını azaltarak öneriyoruz.

W3 Toplam Önbellek mükemmel bir WordPress eklentisi bu sayfa yükleme hızı konularında yardımcı olabilir

URL Yapısı

Bir sitedeki URL yapısının kullanıcılar ve arama motorları hem de son derece önemlidir. Kötü URL yapısı sadece sıralaması zarar veremezler, ancak (Arama Motoru Sonuç Sayfaları) dizine sayfaları engellemek ve SERPs tıklama oranını (TO) düşürebilirsiniz. O değere bazı geri çevrilen olmasına rağmen, Google hala tam anahtar kelime eşleme olmayan Tireli etki karşı önyargılı olan, bu yüzden eğer bir tane olsun.

Bu URL'ler, okunabilir kullanıcı dostu olması son derece önemlidir ve onlar sayfanın anahtar kelime içerdiğini. Bu (gerçi ideal altında 100 karakter) daha uzun 256 karakter asla ve hiçbir sorgu parametrelerini, garip sayı dizileri, boşluk veya sembolleri içermelidir. Bir sayı dizisi (bir ürün kimliği gibi) e-Ticaret nedenlerle gerekiyorsa, arama motoru dostu URL sonuna sayısını ekleyin. (Örneğin http://www.awesomesite.com/killer-keyword-url-1234/)

İlgili ise, bir jeo-eleme (örneğin Seattle WA gibi) da URL dahil edilmelidir. Bu sayfa türünü (.html, .php, vb) tanımlayan bir dosya sonunu kullanmanız gerekir.

Uygun bir URL ile ayrılmış küçük kelime oluşacak sadece tire / tire (Google çizgi ile ayrılmış sözcükleri ve hiçbir büyük harfleri birleştirir çünkü, hiçbir alt çizgi).

URL yapısı sitesi navigasyon derin fazla 3 dizinleri asla gerektiği gibi, daha derin 3 alt-dizinleri gitmek asla. sayfa daha önemli, dizin yapısında daha yukarı sayfası olması gerektiğini söyledi. URL yapısı onlar site içinde tam olarak ziyaretçi söylüyorum, bir ekmek kırıntısı olarak çalışmalıdır.

Aşağıdaki gibi ideal bir URL yapısı:

http://www.softbilisim.net/kurumsal-seo-danismani/kurumsal-seo-danismanligi.html

Bu URL yapısı, hem SEO ve arama motoru indeksleme için mükemmel yazılmıştır. Bu, (74 karakter), kısa açıklayıcı, zengin kelime ve hiçbir sorgu parametrelerini içerir.Bir kategorinin kullanımı kullanılabilirlik ile yardımcı olabilir, ancak SEO amaçlar için gerekli değildir. Aslında, bu kök dizindeki tüm sayfaları için yararlı olabilir.

İç Bağlama ve Çapraz Metin

Bu ve / veya bağlantılı-sayfayı eşleşen anahtar kelime zengin içeriği içinde sayfaları ve anahtar kelime zengin metin çapa kullanarak kişinin sitenin içeriği içindeki bağlantıyı geçmeye çok önemlidir. Benzer bir konu Sayfalar metin çapa ilgili anahtar kelimeler kullanarak veya gövde metni çevreleyen birbirine bağlantısını geçmelidir. Ideal etkin bir birbirlerine ve çapraz-bağlantı sitenizdeki başka sayfalara göre daha gelen bağlantıları sitenize 5-10 üst düzey sayfalar olmalıdır. Bu sayfalarda site bağlantıları olacak.

Dahili bağlarken, tüm iç bağlantıları mutlak URL'ler kullanın gerektiğini akılda tutmak (yani http://www.domain.com/page-name.php), göreli URL'ler (yani /page-name.php).

Bir sayfanın metin içinde bağlantı yanı sıra, anahtar kelime zengin metin çapa ana gezinme öğeleri kullanılmalıdır. Uzay sayfası için anahtar kelime kullanımı navigasyon bağlantılı önler durumlarda, dahil etmek önemlidir başlık aşağıdaki şekilde, navigasyon çapa etiketi elemanı:

Seo 

Aynı sitenizin dışındaki bağlantıları için de geçerli. Eğer bir blog, forum ya da basın açıklamasında bir bağlantı olsun, bu bağlantıların bazı sayfanın anahtar kelime metin çapa ile bağlantılı olmakla içermelidir. Şu anda, güvenli olarak kabul edilir gelen bağlantıları çapa metin oranı% 15-30 olduğunu.

Ayrıca, bir sayfaya gidiyor çapa metinde kullanılan anahtar kelime topikal tutarlı olmalıdır. Bir Aynı sayfaya başka bağlantı metin çapa ardından "Kelimeler Konu B" bir bağlantı için metin çapa "Kelimeler Konu A" kullanın, ve olmamalıdır (Kelime Konu B Kelimeler Konu A çok yakın bir varyasyon olmadığı sürece) . Bir sayfa bir çekirdek konu var, bu yüzden tutarlı olmalıdır.

Google tarama ve temel JavaScript yürütme daha yetenekli olsa da, onlar her zaman doğru şeyler alamadım. Güvenli tarafta olmak için, taranan istediğiniz tüm bağlantılar (bu gezinme öğeleri içerir) düz eski HTML olmalıdır

URL Kaybolmuş Linkler

Google ve diğer arama motorları, web link-to-link tarama Çünkü, kırık bağlantılar bir web sitesi için SEO sorunlara neden olabilir. Google siteyi tarama ve bozuk bir bağlantıyı vurur olduğunda, paletli hemen siteyi bırakır. Google bir sitenin çok fazla kırık link karşılaşırsa o siteyi bir azalma tarama hızı / derinlik neden olabilir kötü bir kullanıcı deneyimi, hem de indeksleme ve sıralama problemleri gördüğü.

Ne yazık ki, kırık bağlantıları da nedeni sitenizin yanlış bağlama dışında birine olabilir. Kırık linkler bu tür önlenemez, onlar kolayca 301 yönlendirme ile tespit edilebilir.

Hem kullanıcı önlemek ve motor problemleri aramak için, rutin kontrol etmelisiniz Google Web Yöneticisi Araçları ve Bing Webmaster Araçları tarama hataları için, ve benzeri bir aracı çalıştırmak Xenu Bağlantı Sleuth veya Frog Screaming sitenizde hiçbir taranabilir kırık bağlantılar vardır emin olun.

Kırık bağlantılar bulunursa, URL Yönlendirme bölümünde kurallarına göre bir 301 yönlendirmesi uygulamak gerekir.

URL Yönlendirme

Bir yönlendirme gibi bir zaman duyarlı promosyon olarak, gerçekten geçici sürece, 302 yönlendirmeleri asla kullanılmamalıdır. 302 yönlendirmeleri herhangi bir bağlantı değerini geçmek, ve aslında SEO için bir çıkmaz değil mi. Bir yönlendirme gerekli olan hemen hemen her senaryoda, 301 (kalıcı) yönlendirme kullanılmalıdır.

URL'leri değiştiren veya silinmiş herhangi bir sayfa arama motorları ve kullanıcılar sayfası taşındığını / gitti anlatmak için bir 301 yönlendirmesi gerekiyor. Bir sayfaya birden fazla URL yolu var olmamalıdır. Burada yönlendirmeleri hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz: http://moz.com/learn/seo/redirection

Apache sunucusunda, yönlendirmeleri mod_rewrite modülü ve .htaccess dosyası aracılığıyla yapılandırılacaktır. Değişikliklerin bu tür yapmak çok teknik bir iştir, ve yanlış yapılırsa web sitenize zarar verebilir. Çok teknik değilseniz, bu web geliştirici bu bir bırakmak en iyisidir.

Burada ortak sorunları bir çift, ve bunları düzeltmek için .htaccess dosyasında kullanmak için doğru kod vardır, dedi:

## Her zaman .htaccess dosyasının ## başında bu dahil
Seçenekleri + FollowSymlinks
RewriteEngine On

HTTP URL'leri ## HTTPS URL'leri yönlendir ##
RewriteEngine% {} ^ SERVER_PORT 443 $
RewriteRule ^ $ http (*.): //www.% {HTTP_HOST} / $ 1 [R = 301, L]

## Yönlendirme Olmayan WWW WWW ##
RewriteCond% {} ^ HTTP_HOST www \!.
RewriteRule ^ $ http (*.): //www.% {HTTP_HOST} / $ 1 [R = 301, L]

Düşürmek için tüm karışık durumda URL'leri yeniden ## vaka URL ve 301 yönlendirme ##
RewriteMap lc int: tolower
RewriteCond% {REQUEST_URI} [AZ]
(. *) RewriteRule $ {lc: $ 1} [R = 301, L]

Tüm site ## için ardışık eğik çizgiyle index.html veya index.php index.html, Redirect ##
RewriteCond% {} THE_REQUEST /index\.html? [NC]
RewriteRule ^ (. * /)? indeks \ .html? $ / $ 1 [R = 301, L]
RewriteCond% {} THE_REQUEST /index\.php? [NC]
RewriteRule ^ (. * /)? endeks \ .php? $ / $ 1 [R = 301, L]

Tüm URL'ler bir bölü ## olduğundan emin olun ##
RewriteBase /
RewriteEngine% {} REQUEST_FILENAME -f!
RewriteCond% {REQUEST_URI} $ /! (*.)
RewriteRule ^ $ http (*.): //www.% {HTTP_HOST} / $ 1 / [L, R = 301]

Kaldır ## Spam içerikli Sorgu Strings ##

RewriteEngine% {QUERY_STRING} girmek | sorgu | dizeleri | burada [NC]
RewriteRule * http:. //www.% {HTTP_HOST} / $ 1? [R = 301, L]

Htaccess dosyasının ## sonu ##

Bunlardan herhangi sitenize geçerli yoksa Açıkçası, bunları kullanmayın. Bir sitede canlı onları rulo önce dikkatlice test edin! (Ben uyardı oldum, kırık siteler için herhangi bir sorumluluk kabul).

Siteniz iyi bir neden için HTTPS sayfaları varsa, kesinlikle HTTP sayfalarına yönlendirmek gitmek istemiyorum! Spam sorgu dizeleri için birden fazla sorgu dizeleri varsa sadece boru ayrılmış gerçek sorgu dizeleri, sahte metin yerine, (diyelim ki, birisi sitenize bir? Hap sorgu dizesi işaret).

Robots.txt Yapılandırma

Yeterince burada benzer bir şey zanaat gerek gördükleri kapsamlı olduğunu! Yeter size endeksli istemediğiniz sayfaları engellemek için robots.txt dosyası kullanmak gerektiğini söylemek.

XML Site Haritası Yapılandırması

Özetle, emin sitemap.xml dosyası, Google ve diğer arama istediğiniz sitenizdeki her sayfanın düzgün biçimlendirilmiş listesini içerir kök dizinine (www.domain.com/sitemap.xml) hemen sonra var ve yapmak motorları endekslerin listelemek için. Bir sayfa iyi bir arama motoru giriş noktası yapmak istemiyorsanız, bunu listelemek için değil, muhtemelen en iyisidir.

Başlık Etiketleri

URL sonra, anahtar kelime için bir sayfada ikinci en önemli yeri Title etiketi olduğunu. Uygun Title etiketi olacak:

  • Az uzunlukta 55 karakter (ve asla kısa 15 den karakter) Be. *
  • Benzersiz ve bu sayfanın açıklayıcı olun (aynı sitede birden fazla sayfa üzerinde aynı veya çoğunlukla aynı başlık etiketleri kullanmak asla).
  • Iki kez sayfanın anahtar kelime kullanın, eğer (örneğin eylem çağrısı bir kez daha sonra iki nokta üst üste ve bir boşluk ve bir ayırıcı ile takip kez başında,) uzay izin verir. Karakter sınırı iki anahtar kelime kullanımını engelleyen ise, mümkün olduğunca başlık etiketi başlangıcına yakın kelime ile, eylem için iyi bir çağrı kez kullanabilirsiniz.
  • İlgili ise, (örneğin Seattle WA gibi) bir jeo-niteleyiciyi bulunmaktadır.
  • Eğer Adını SERP tıklama oranlarını artıracak önemli bir marka yoksa Tipik olarak, markalaşma amaçlı kullanılamaz. Eğer marka adını içermelidir ise, değil başında, Title etiketi sonunda kullanabilirsiniz.

Yazının Devamı : http://softbilisim.net/ust-duzey-seo-rehberi/

 



YORUM YAZ
Yorumunuzu girmek için sisteme giriş yapmalısınız.
Eğer üye değilseniz üye olunuz.