Temizlik zamanı

08.01.2016 17:22:11
A+ A-

Temizlik imandan gelir...

Bugünlerde kafa bozana, hazmı zorlayana güle güle.

Güle güle sanaaaa, yolun açık olsun.

Hayat gel bana mutluluk dolsun.
Aklınızda, hayatınızda, çevrenizde köşe bucak temizlik yapmak en iyisidir bazen.

Ben böyle iyiyim diyorsan da, iyiliğine dua et o zaman.

Allah iyi insanlarla karşılaştırsın en önemli duam budur benim.

Bu yüzden korunuyorum sanırım (tozlardan)

Evvvvvvet benim temizlik 2016 ya girmeden basladı.

Yıllardır yapamadığım için iyi oldu, güzel oldu.

(Çalışmamak bir işe yaradı, yani ;))

Vay anasına sayın seyirciler;

Ne çok hayatımdan çıkarmak istediğim şey varmış.

Bir sürü gereksiz tantana hepside.

Canlı ve Cansız. Nefes alanlar ve almayanlar. Güzel, çirkin, Sağlam, bozuk vs.

Gitmesi gerekiyormuş boşuna yer kaplayıp, kalabalık yapıyormuş bunlar evimde, hayatımda.

Affetmemek lazım gelir bu durumda...

O zaman ne yapalım :)

Hatasını kabullenmeyenler olursa salla yoluna gitsinler.
Samimi bulmadığın, yalan olduğunu bildiğin hiç bir şeyle muhatap olma.

Bencillik ve ikiyüzlülük baş oyuncularından uzak dur.
Küçük dağları ben yarattım havasında olanlar aslında büyük dağları da yaratacaklardı da, 

vakitleri yoktu zavallıcıkların... Uzaklaş dağlarıyla baş başa bırak.

Kendileri konuşup, kendi yankılarını dinlesinler...

Kimse için hayatının akışını ve yönünü değiştirmeye değmez...

Ama içi dışı bir, güzel ve içten insanlarında kıymetini bil... 

Geride kalmak yok yola devam..

Hep daha fazlası en güzeli olacak.

Şükür etmek gerek...

Biz yolumuza bakalım. Onlar canlı ve cansızlar zaten bizim yolumuzda değillerdi. 

Sadece üstünde durup fazlalık yapıyorlardı.

İki ayrı yoldan devam edelim biz. 

Allah büyük, herkesin yoluna ne çıkarması gerektiğini bilir...

Yeni başlangıçlar, yeni umutlar, yeni kararlar ve yeni hedefler...
Motivasyon ve güç kuvvet, tabii ki yapabilene...

Elindekileri, kendini, konumunu kısacası her şeyi bir tık daha yukarı çıkar...

Gerçi ben hala zorlama derdindeyim :) 

Ama durun bakalım be yaaa olacak gibi...

Daha yeni başlıyoruz...

Adresim hiç değişmedi değişmeyecek ama bunun için yine.

Özüm neyse, sözüm de odur. Budur.

Diyoruuuuummmm...

Ev temizliğine gelince, onun yerine ben en iyisi dua edeyim. 

Temizlik yapmak kolay değil :) 

HÜLYA ÇAKICI

 



YORUM YAZ
Yorumunuzu girmek için sisteme giriş yapmalısınız.
Eğer üye değilseniz üye olunuz.