İnsan öldürmek en büyük sevaptır

İnsan öldürmek en büyük sevaptır DİN
0,0
28.11.2014 03:43:52
A+ A-

Kim demişse helal olsun arkadaş bunca zamandır en büyük sevabın insan öldürmek olduğunu bilseydik şimdiye cennetten yerimizi ayırtmıştık bile. Yazılanlar ortada bir aç oku ne demek istiyor inandığın kitapta nasıl bir insan olman isteniyor bir bak. Cami'ye gittiğinde gerçekten tüm kalbinle mi dua ediyorsun yoksa yanlış yaparsam ahali ne der diye düşünüp kendini kontrol etmekle mi meşgulsün? Önce kendine bu soruyu sor. Cevabını verirken gönlün rahatsa yastığa başını koyduğun an cennet seninledir zaten. Dürüstsen, insanların cebindeki kağıt parçasına göre onlara değer biçmiyorsan, herkese aynı gözle bakıp içinde sevgi barındırırsan, mutlu uyursun. Ve mutlu uyumak ne güzel duygudur bilemezsin. Cehennemse, senin din adına öldürttüğün masumların yüzünü görmeye mahkum eder seni her gece. Vicdanınla yüzleştirir. Bitmeyen pişmanlıklarla uyursun. Tabi hala insanlık adına taşıdığın bir şeyler kaldıysa... Şimdi Cennet ve Cehennem ne anladın mı kardeşim? Yaptığın her şeyin sana dönmesidir. hayatın güzellikle doluysa, korkma cenneti yaşayacaksın. Ama içinde en ufak bir sevgi yoksa ettiğin dua da ulaşmaz. Çünkü bir yaratıcı olduğuna inanıyorsan ona ancak sevgiyle ulaşacabileceğini bilirsin. İnanmıyorsan aramaya devam et o da senin inancın. Nasıl ki sen bir tercih yapmışsın bırak insanlarda kendi seçimlerini kendi yapsın. Sen saygı duy. Senden yardım isterse ona inandığın şeyi anlatırsın sakın ha kabul ettirmeye çalışma herkes kendi inancıyla yaşar..Kimi Müslümanım der adam öldürür, kimi Hristiyanım der Cennetten tapu satar, Hz.İsa'nın adını düşürmez ağzından ama kendi Tanrısı çoktan para olmuştur. Kimi de inancını içinde yaşar, onu saf tutmak için kendine saklar, insanlara göstere göstere yapmaz çünkü gerçek sevginin süslere ihtiyacı olmadığını bilir.. Eğer Müslümansa ''Mülk Allah'ındır'' sözünü kabul edip inanmış olması gerekir. Peki o zaman neden 1 tane evin varken gözün doymaz bir tane daha alırsın sonra hep kendine çalışırsın? Toprağı kendinin sanırsın da bilmez misin toprak bizi alır vakti geldiğinde..  Ve neden gözün hiç doymaz güzel kardeşim? Neden paylaşmazsın sokakta onca aç insan varken, onca aç hayvan varken neden sadece kendi karnını doyurursun komşun aç yatarken? Neden mülkün Allah'a ait olduğunu, öldüğümüzde yanımızda hiçbir şey götüremeyeceğimizi bilmezsin? Yalanın büyük günah olduğunu bilip neden ağzından düşürmezsin? Sana göre dolabında hiç giymediğin kıyafetlerden biriyle sokakta yatan bir çocuğu ısıtmazsın? Neden yaratılan her şeyin aynı yerden geldiğini bildiğin halde sırf senden daha uzak bir yerde doğduğu için ona kin beslersin? Bilmezmisin bir olmaya geldik. Bir yap-bozun bile tüm parçaları birbirinden farklıyken biz nasıl aynı olabiliriz. Bütünün parçaları farklı olmazsa nasıl birleştirebilirsin? Sırf seninle aynı renk doğmadı diye kendini bir başkasından nasıl daha üstün görebilirsin ki? Uçağa bindiğinde, bu kadar üstünlük taslayan insanoğlunun biraz göklere çıkınca aslında karıncadan daha küçük olduklarını görmez misin? Yaptığın ırkçılığın, ormandaki bir ağacın diğerine sen benim gibi ''Kavak'' değilsin seni öldürmem lazım demesi kadar büyük bir saçmalık olduğunun farkında mısın?  Şimdi farzedelim ki senin inancına göre insan öldürmek sevap o zaman sen neden en başta sevap kazanmak için kendini öldürmekle başlamıyorsun? Kendin için değil ama insanlık için inan büyük sevap işlemiş olursun. Altın varaklı tahtlara oturup oradan televizyonları başında sizi izleyenler eşliğinde Afrikalı çocuklara dua ettiğinizde ekrandan ne kadar inandırıcı olduğunuza inanamazsınız. Hepimiz ettiğiniz dualara minnettarız ama gökten inmesini beklediğiniz eller sizi yolladı çare olarak, peki siz kimden bekliyorsunuz? oturduğunuz o altından tahtlarınızdan vazgeçip yardım etmek yerine daha da zenginleşip birkaç milyon insanı daha mı açlıktan öldürmek istiyorsunuz? Peki ya inançlarınız? Tabi ki hepsini para satın aldı. O zaman muhtemelen Cennet kapısına nüfus cüzdanınızda ''İslam'' ya da ''Hristiyan'' yazdığı için seni içeri alırlar, üstelik altından yapılmış tahtınızla beraber!  İnançlarınız ne olursa olsun, hepimiz aynı yerden geldik aynı yere gideceğiz. Teknolojinin büyük bir hızla ilerlediği günümüz dünyasında malesef bizi insanlıktan uzaklaştırdılar.  Eskiden her şeyin bir usulü varken şimdi kötülük ve yalan moda oldu. Allah diye insan öldüreni kabullenir olmuşuz ama bilmeyiz ki başkasını öldürmek sana haksa karşındakinin de seni öldürmesi hak demektir. Sizce Dünya'ya insan öldürmek için mi geldik? Yani senin inancına göre iyilik yapan, bir karıncaya bile zarar vermeyen, insanlara yardım eden Cehenneme, sen bir can alıp bin can yaktığın için Cennete gideceksin öyle mi? Evet kardeşim sen anlamışsın olayı. Helal olsun!

 

YORUM YAZ
Yorumunuzu girmek için sisteme giriş yapmalısınız.
Eğer üye değilseniz üye olunuz.