Müslüman terör, siyaset, zulüm, yolsuzluk yapar mı?

Müslüman terör, siyaset, zulüm, yolsuzluk yapar mı? DİN
0,0
29.12.2015 10:45:50
A+ A-

Dinden çok anlıyorlar ya; kendi dinlerini bile doğrudürüst(doğru dürüst) bilmemeyi din ve dinli olmak sanıyorlar ya; dokunmayın keyiflerine.
 
Ülkemiz nedense okumadna alim olanlarla, okumadan alim olunduğunu sananlarla, alim olmak için okumak gerekmediğini sanan insanlarla dolu ve temel sorunlarımızdan biri de bu; demokrasiden bile önce. Yahu bilseydim ilkokul terklerin bile ülkemizde alim olduğunu, onca okulu, üniversiteyi, binlerce kitabı hiç okumazdım; ilkokul 1'den ayrılır ve alim olurdum; eğitim için harcadığım onca para cebime ve onca yıl da keyifime kalırdı.
 
Tutturmuşlar bir 'Müslüman noel kutlamaz' diye, ve her yeni yıl yaklaşımında da tutturuyorlar.
 
Yahu kardeşim; değil Müslüman insan; bilimsel Hıristiyan(Hristiyan) bile bu tür şeyleri kutlamaz yani bilimsel hiçbir insan böyle şeyleri kutlamaz.
 
Peki kardeşim; terör, siyaset, zulüm, yolsuzluk, nefs, adaletsizlik, vicdansızlık, vatanı sömürmek, halkı sömürmek, kitap okumamak, ilim öğrenmemek, gürültü yapmak, hızlı yürümek, dünyadan çoğu almak, insanları kandırmak için güzel konuşma sanatı öğrenmek, dini siyasete ve ticarete alet etmek, yandaşlık, sağlığa aykırı gıdalar satmak, dilenmek, madenlere yaşam odaları koymamak, işçiye düşük düşük ücretler vermek, işçileri sigortasız çalıştırmak, medyadaki akıldışı-ahlakdışı tanıtımlar(reklamlar), Müslüman dünyanın işgalci-barbar-vahşi-dünyayı kana boğan-ülkeleri sömüren Abd dostu olması, İslam dünyasındaki kırallıklar(krallıklar)-sultanlıklar-padişahlıklar, padişahların-sultanların kundakdaki(kundaktaki) bebekleri bile öldürtmeleri, imamhatiplerde-ilahiyatlarda-Kuran kurslarında din diye ilim değil de Arabçılık-Osmanlıcılık öğretilmesi, İslam dünyasının ilimin i'si ile bile ilgisiz olması, vatan servetinin-halkın servetinin, kırallarca-şeyhlerce-emirlerce bölüşülmesi İslam'a aykırı şeyler değiller mi? Neden birgünden bir güne bunlara karşı da sesini yükseltmiyorsun, tepki göstermiyorsun? Neden birgünden birgüne; İslamiyet'i, Müslümanları ilim değil de, vicdan değil de, merhamet değil de, uygarlık değil de, insanlık değil de terör, vahşet, barbarlık, canilik olarak göstren Işid'e karşı bir gösteri bile yapmıyorsun? Neden birgünden birgüne 'Müslüman yalan söylemez, hile yapmaz, ilim öğrenir, merhametli olur, siyaset yapmaz, adil olur, dürüst olur, kültürlü olur, kitap okur, tutarlı olur' demiyorsun?
 
Neden ille de ve yalnızca Noel'e yaktın? Nefse esir olduğun için mi, din demek sence nefs demek olduğu için mi? Müslümanların yapmaları ve yapmamaları gereken o kadar çok şey var ki Noel kutlamak devede pire kalır.
 
Noel he? 
 
'Din yolunda didinmekten evlenemiş, çoluk çocuğa karışamamış insanların yeri cennetir' hadisinden bile haberin yok değil mi? Sen diye yalnızca kendi dinini ve kendi bildiklerini sanıyorsun değil mi?
 
Noel'in yanlışlığından önce sorun olan şu: Noel'i yanlış kutlamak, yanlış amaçlar için kutlamak, dindışı şeyler için kutlamak, nefs için kutlamak.
 
Anlamadığım birşey de şu: Çocuklara yabancı adlar koymak sorun değil ancak Noel kutlamak sorun öyle mi? Adam 'Türkçe ile felsefe ve bilim yapılmaz' diyor, Türkçeyi hakir görüyor ve hakir gösteriyor, tık yok ancak Noel'e es gürle öyle mi?
 
Bence siz dinin yakasından düşün artık çünkü din hadisin de dediği gibi ilimdir ve ilimin olmadığı yerde din de yoktur ve sizin ilimin i'si ile ilginiz yok. Din sizi azad etti artık.
 
Dinden öylesine uzaksınız ki Noel bile sizin yanınızda sütten çıkmış ak kaşık kalır.
 
 
Necdet Gürçiftçi
Patentsiz, dinsiz, yerli üretim bir Türk/Türkiye bilgesi
İnternette yayınlandığı zaman: 29.12.15/10.43