Yok Efendim Kuran Kursu açtık para lazım!!!

DİN
0,0
02.11.2013 12:32:04
A+ A-

Herkese Merhaba,

 

İlk yazımı yazıyorum, okumadan yorum yapmayın lütfen yazılarıma mantık çerçevesinde yaklaşırsanız aynı zihniyette oluruz emin olun,

   Geçenlerde cuma Namazındayım (her zamanki olduğu gibi, yıllardır çocukluğumdan beri bitmeyen camii ler kuran kursları),

Camii hocası:  Değerli Müminler! falanda filanda falan yan tarafa kuran kursu yapıyoruz sadakalarınızı bekliyoruz.. falan

 Ee iyi güzel tamam...

Haftalar sonra yine cuma namazını kılmaya gittim, hoca bu sefer, yaptığımız kuran kursu faliyete geçecek ama 17 milyar borcumuz oldu dedi... Anaaa yardım geliyo ondan hariç 17 bin tl daha yahu hoca sen saraymı yaptırıyorsun,Amaç kur'an Öğrenmekse 4 duvar yeter, Kabenin eski halini bilenler bilir, neyse sözüme devam edeyim, yahu kuran camii de de öğretirilir sanki 7/24 namaz kılınıyor uygun saatlerde caminin üstkatında yer belirlersin sayın hocam kursunuz verirsin yok efendim kuran kursu yok efendim oraya bitane hoca yanına 7 yaş grubu kur'an kursu onada hoca yuh artık ya olmaz böyle Camiilere trilyonlar harcamak günah zaten her cuma namazında aynı şeyler,

   Hocam böyle bir sistem yapsana, her hafta mahallede fakir bir insana para toplasanız her cuma namazından sonra 7 bin tl para toplanır o fakir insan bununla 5 ay çok güzel geçinir değilmi, yok camii güzelleştirme parası kur'an kursu parası yeter ya 

burada bana tavur yapacaklar sert karşılayacaklarda olacak ama biraz mantıklı düşünün lütfen. Sizce gerek varmı son sistem klimalı bir kursa yok bilmem neyi lüks olsun falan öğrenmek isteyen 4 duvarda öğrenir şatafata bakmaz, öğretmek isteyen ALLAH rızası için ezanından sonra namazını kıldırdıktan sonra gelin çocuklar kursa başlıyoruz der..

 

Amaçlarının dışına çıkan çıkmak isteyen İmamları hocaları yapanları yaptıranları kınıyorum...

YAZARIN DİĞER YAZILARI

YORUM YAZ
Yorumunuzu girmek için sisteme giriş yapmalısınız.
Eğer üye değilseniz üye olunuz.