Türkeş'ten Bahçeli'ye, Hamaset

21.04.2013 01:59:29
A+ A-

Devlet Bahçeli'in MHP İzmir mitinginde söylediklerini okudum.. ya aslında okumaya başladım ama bitiremedim, göz gezdirmek diye tabir ettiğimiz şekilde haberi taradım, baktım yine başıma ağrı girecek, olduğu gibi bıraktım.

 
Edindiğim izlenim şu şekilde: KAN KAN KAN barış diye bir şey yok hepsi yalan KAN KAN KAN alayınıza yeteriz hepinizi hallederiz KAN KAN KAN neym kan duracakmış! durmasın KAN KAN KAN neymiş barış gelecekmiş! gelmesin KAN KAN KAN Mete nerede Mete? KAN KAN KAN Atilla orada mısın ses ver KAN KAN KAN
 
Hamaset edebiyatı kadar sinir bozucu ne vardır bu alemde hiç bilmiyorum, ve bu seferlik böyle içimden ne geçiyorsa geçiş sırasına göre yazıyorum, affola.. Sebep?: Çünkü şu dibi tutmuş hamaseti döndür döndür dinlemekten okumaktan bıktım usandım. Yıllardır aynı teraneyi duymaktan gına geldi, sistemim kabul etmiyor artık. Bakıyor ki ahan da hamaset geliyor dört nala, hemen savunma kalkanlarını çalıştırıyor. 
 
Bahçeli'nin hamaseti de aynı akibete uğrayacakken, birden bire aklıma Alpaslan Türkeş geliverdi. "Ne mozaiği ulan!" geliverdi aklıma, ey gidi. Zamanında şunları söylemiş Türkeş: 
 
"Siz de Kürtçe eğitim dili olacak, Kürtçe televizyon dili olacak, sonra bu bölgeye federasyon verilsin, Kürt kimliği tanınsın diyeceksiniz. Bunu dediniz mi, Türkiye'yi parçalamaya karar verdiniz demektir. Türkiye'yi parçalatmayacağız! Bunda kararlıyız! Bunu iyi anlayın! Kan dökmek gerekirse Türkiye'nin bütünlüğü için kan da dökeriz! Devletimizi ayakta tutmak için canımızı da feda ederiz! Bundan haberiniz olsun! Yanlış yoldasınız, kendinizi düzeltin!"
 
Özet: KAN KAN KAN
 
Yahu peki ne istiyorsunuz? Yıllardır aynı hamasseti yapıyorsunuz, başka da bi şey yapmıyorsunuz. İnsanların yüreklerine umut değil, sadece korku salıyorsunuz. Kan dökmek gerekirse kan dökeceksiniz öyle mi? Bunu yıllar evvel Türkeş söylemiş, şimdi de Bahçeli söylüyor. Eee? Kandan başka bir çözümünüz var mı?
 
Herkes Türk olduğunu kabul edince sorun bitecek mi sizce? Hani Türkeş "kendinizi düzeltin!" diyor ya, nasıl olacak o iş? Nedir sizin "düzgün" tanımınız? Herkes Türk ve herkes devlet için var. Bu mudur? 
 
İnsanlarla ilgili, şu memleketin sıradan insanlarıyla ilgili tek bir söz çıkmayacak mı sizden? Kadınlarla, çocuklarla, gençlerle ilgili, onların her şeyden önce insan olmalarıyla ilgili tek bir kelam duyamayacak mıyız? Vatan millet bayrak toprak öl öldür vur de vuralım öl de ölelim.. Başka? Başka bir şey yok mu? 
 
Yani sonunda barış hakim olsa şu coğrafyaya, sizden geriye sadece hamaset kalacak. Kaldı ki, onu da pek fena yapıyorsunuz.
 
 
Alıntı yapılan kayıt:
 
 


YORUMLAR

milli faşizm -

yazınız bazı şeylerin rutin hale geldiğinden ne kadar sıkıcı olduğunu belirtiyor. sizi kutlarım. bu milliyetçi kılıfındaki ulusalcıların bu ülkeyi 80 yıldır nasıl böldüklerini görüyoruz, biliyoruz. türk milleti söylemi bu bağlamda bir bölücülüktür, insanları kışkırtarak, üniversiteyi hareketlendirerek, kan dökerek bu ülkeyi bir tutma amacı tamamen bir davranış bozukluğundan kaynaklanmaktadır. bu davranışları okumuş etmiş bir takım uygun davranışları içselleştirmiş biri yapamaz, bunların faşizmi taa eğitimden geliyor zaten, bunları insanlara hatırlattığınız için teşekkür ederim.

6 6
Turkes'in uydurduklari -

Ulkuculerin agizlarina sakiz yaptiklari bazi iddialar var bu videoda, onlara da deginmek lazim. Dakota diye bir eyalet yok ABD'de. Guney ve Kuzey Dakota diye iki ayri eyalet var. Toplam nufuslari 1.5 milyon yok. Lakin "7 milyon Alman var" http://quickfacts.census.gov/qfd/states/46000.html http://quickfacts.census.gov/qfd/states/38000.html New York eyaletinin nufusu 20 milyon, New York sehrinin ki ise 10 milyon. Tabii ki NY eyaletinde de 10 milyon Italyan yok. http://quickfacts.census.gov/qfd/states/36000.html Buna dupeduz igfal deniyor, yani kandirma

8 8
YORUM YAZ
Yorumunuzu girmek için sisteme giriş yapmalısınız.
Eğer üye değilseniz üye olunuz.