Özgür irade kafeste durur mu?

21.03.2014 16:07:55
A+ A-

Bütün Türkiye'de dizilerde televizyon programlarında kullanılan en önemlisi insanımızın görüşlerini en rahat biçimde paylaştığı bir sosyal medya aracı twitter hükümet tarafından kapatıldı... Peki bundan sonra ne olacak herkesin merak ettiği ettiği konu bu...

Ülkemize ilk geldiği günden beri dikkatleri üzerine toplayarak en güçlü sosyal medya aracı haline geldi twitter...Fakat artık bu bu kuşun cıyaklamaları olmayacak...Bu cıyaklamanın kesilmesi demek bu ülke insanlarının ağzının bir bantla örtülmesi demek... Bu kuşun kafesine konması demek insanlarının kafeslenmesi demek...

Bahanede tabiki hazır kapatırken...Twitterın ülkemizde bir hukuk bürosu olmamasıymış...İlk açıldığından niye göz yumuldu peki buna... Madem böle bir büroya ihtiyaç var bu hükümet o zaman neredeydi... Kapatılırken twitterı yaygın olarak kullanan yüzlerce siyasetçi nerdeydi??? Bu ülkede işler artık yolunda gitmiyo ülke tekliyo bu ortada hemde seçimler öncesi alınan bu kararlar çok can sıkıcı ve insalarımız provakasyona sürükleniyor...

Adelet ve Kalkındırma Partisi hükümetinde bu ülke çokta ileri gitmiş olabilir... Tabi kendilerine göre yol yapmak en büyük kalkındırma projeleri gazetecileri içerde tutmak ve sosyal medya ağlarına engel olmakta en büyük adeleti gösteriyor olmalı...

Biz provakasyona gelmemeli sokaklara dökülmemeli en güzel cevabı sandıkta vermeliyiz....Bu insan yol istemiyor bu insanlar özgürlük istiyo kendini ifade etmek istiyor ve ediyorda kapatılan twitterın aksine insanlar teknoloji nimetlerinden yararlanarak hala kullanabiliyor...Peki hükümet bunu bilmiyor mu kullanılabilceği bilmiyo mu...Bildiğine eminim ama buna rağmen böle bir yasak getirerek neden insanları yurttaşları karşısına alıyolar anlamış değilim açıkçası...

Hükümet elindeki gücü kontrolsüz yönetmeye başladı 17 Aralık operasyonlarından sonra bu ülkede çok şey değişti ve değişmeyede devam edecek taki seçimlerde sandıklarda insanlar artık doğru gözle bakabildiği zaman...

Fatih Altaylı gibi bitirmek istiyorum yazımı....

Ne zaman adam oluruz??

Asfalt yolların mesefaleri kısalttığını fakat insanlar arasındaki mesafeleri arttırdığını görebildiğimiz zaman....

Teşekkürler



YORUM YAZ
Yorumunuzu girmek için sisteme giriş yapmalısınız.
Eğer üye değilseniz üye olunuz.